vineri, 16 aprilie 2010

Floarea de vineri!


Pentru ca vremea s-a facut frumoasa, pentru ca am ceva invitatii la o partida de pescuit (pe balta privata cu plata, deci nu-mi pasa de prohibitie!), va trimit cu covoras de craite galbene dintr-o gradinita din spatele blocului (deci, dupa blocuri, mai sunt si lucruri frumoase!) si urarile mele pentru acest weekend. Pentru ca eu imi fac bagajul si plec!

Sa aveti un weekend asa cum va doriti,  sanatate, vreme frumoasa, pupici de la cei care va iubesc, bani, bucurii si copii (in categoria asta pot fi si soti, nepoti...etc, fiecare ce are!) fericiti!

15 comentarii:

  1. un sfarsit de saptamana placut si dvs! am pus reteta, in sfarsit :)

    Feliciatri pt toate premiile primite, le voi posta si eu, multumesc inca o data, si voiam sa va spun ca eu nu pusesem nici un regulament sau conditie la premii,cred ca cei care au ridicat premiile au confundat cu alte premii , in fine, nu e nimica ,doar ca a necesitat ceva timp, am citit raspunsurile dvs, acum recuperez si stau pe blogurile favorite sa citesc ce am pierdut cat eram ocupata cu gradul.
    We placut! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. uf, FELICITARI am vrut sa scriu, azi noapte nu reuseam sa adorm,iar acum dorm pe mine, scuze :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Un final de saptamana minunat , Elena! Sa ai vreme frumoasa! Minunat si revigorant e galbenul florirlor tale!:) Sti ca si eu am vrut sa postez panselute galbene?M-a tras , insa , de retina ciclamul de la alte panselute ...hahahahahaha...
    Felicitari pentru toate premiile!

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoase! imi plac la nebunie craitele, aici insa nu sunt asa comune ca in Romania...

    RăspundețiȘtergere
  5. Vichedn minunat sa aveti si daca tot mergeti la pescuit: FIR INTINS!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe craitele.Si eu le iubesc din motiv de galben, dar si pentru ca sunt flori nepretentioase si dureaza pana da zapada.
    O seara si un sfarsit de saptamana binecuvantat iti doresc din suflet tizo!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult de urari. Obosita si pregatita pentru cele doua zile care se anunta grozave. Sa aveti parte numai de bucurii si sper sa vin cu tolba plina de peste... Dar, si daca nu va fi, nu-i nici o problema, compania prietenilor este mai importanta...

    RăspundețiȘtergere
  8. Un weekend minunat iti doresc, Elena!!
    ...si bafta la pescuit ;) sau care e urarea traditionala? :D

    RăspundețiȘtergere
  9. iti doresc si eu un weekend placut chiar daca vin mai tarziu cu aceasta urare dar inca nu s-a terminat ziua:d

    RăspundețiȘtergere
  10. Bonne fin de weekend à toi Elena.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  11. O saptamana implinitoare sa ai draga mea! pupicei!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Olgutza, noroc ca am citit mesajul tau de-abia azi-noapte, in fuga... la pescuit se fac urari ciudate, dar cea mai comuna este "fir intins!" Dar nu e nici o problema, ca am avut rezultate frumoase.

    Antzu, ce ma bucur ca ai trecut pe aici! Mi-a prins bine sa simt ca va ganditi la mine...

    Nadjibella, merçi.Une semaine merveilleuse!

    Tasha, multumesc mult. Si tie o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi spiace non conoscere la tua lingua, ma con un pò di sforzo riesco a capire cosa scrivete, per me è sufficente seguirti. Buona giornata deny

    RăspundețiȘtergere
  14. Deny, sono contenta che è possibile guardare anche se non si conosce la lingua. Grazie per la visita e vi auguriamo una splendida settimana!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails