marți, 6 aprilie 2010

Doua premii superbe!

Desi am fost  mai mult absenta de Paste din mediul virtual, trei prietene virtuale minunate s-au gandit la mine si mi-au facut cadou de iepuras doua premii superbe. Multumesc din toata inima  SarahYvonne si Just me. Pentru gestul de prietenie, pentru sfaturi, pentru ca ma vizitati, pentru ca aflu atatea lucruri interesante de la voi... si lista ar putea continua. 
PS - Scuzele mele unei doamne extraordinare,Yvonne , care m-a nominalizat la aceste premii si eu nu am vazut la timp acest lucru!

Le ofer si eu in semn de prietenie catre:
Ana 
Ina 
Ivy 

Sper sa va placa! Iar daca cineva si-l doreste... este invitat!


13 comentarii:

  1. Oh, thank you so much of passing one to me as well. You are a great friend.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma onoreaza sa il luati si sa il postati pe blogul dvs. Va rog frumnos sa il primiti cu mult drag! cred ca v-am mai spus cat va admir pt tot ceea ce faceti,iar sa ma numar printre prietenele dvs e pt mine o onoare !
    Va multumesc frumos pentru premii ,le iau si le postez curand. O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Elena iti multumesc mult pentru premii, sunt cu adevarat speciale, le voi posta curand.Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  4. Thank you Elena so much. Your friendship means a lot to me. I left a message about an hour ago and I had already put them in the page of Awards. Thank God you left me a message because you may thought that I didn't pass from your blog.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti multumesc, Elena pentru ca te gandesti la mine cu prietenie, chiar daca nu ma cunosti personal. Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana, mi-ai facut o mare bucurie cu aceste cuvinte. A sa-l ridic premiul acela atat de frumos, creat de tine, cu cea mai mare placere.

    Ivy, thank you very much for your friendship and for all the interesting things they read the blog.

    Yafa, ma bucur ca-ti plac!

    RăspundețiȘtergere
  7. Elena, multumesc pentru premii, le-am luat si le voi posta maine. (Nu imi plac lepsile).
    Bisous!

    RăspundețiȘtergere
  8. merci beaucoup ma chère amie pour ces magnifiques
    prix qui me vont droit au cœur, je suis gâtée avec toi
    bisou et bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti multumesc pentru premii ,sunt onorata!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cristina, eu mai accept lepsile, asa cum accept si o carte policier in tren, pentru relaxare si amuzament, chiar daca par "serioase". Eu ma bucur ca premiile ti-au placut, pentru ca eu le ofer din toata inima intotdeauna.

    Ma bucur ca ti-au placut, Nicoleta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Vai, cat de frumoase sunt! Cel roz ma incanta de-a dreptul! Multumesc mult atat pentru premiu, cat mai ales pentru prietenie :)

    RăspundețiȘtergere
  12. multumesc pentru premii. am sa le preiau chiar acum. am fost plecata 3 zile si abia acum am revenit. maine dimi merg la posta si trimit premiul. o sa las mesaj.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc mult de tot. Sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails