joi, 15 aprilie 2010

Am castigat un premiu deosebit!

Inainte de sarbatorile pascale Giovanna ne-a invitat sa participam la un concurs pe blogul ei. Eu il vizitez din ce in ce mai des ca sa invat cate ceva de la ea, care este o doamna extraordinar de talentata. Daca duceti lipsa de idei de decorare pentru torturile sau prajiturile pe care le creati, acolo gasiti foarte multe realizari deosebite. La acel concurs, gazda ne invita sa povestim in cateva cuvinte cu ce preparate vom onora sarbatoarea Pastelui. Cum i-a fost foarte greu sa aleaga dintre participanti, a tras la sorti, iar norocoasa am fost eu. Cum veneau sarbatorile, coletul cu premiul oferit cu atata generozitate l-am ridicat acum doua zile. Spre rusinea mea, de-abia acum reusesc sa va arat premiul primit si sa multumesc asa cum se cuvine acestei doamne deosebite.
 Asadar, va las sa va uitati la imagini si eu ma multumesc sa spun:
MULTUMESC, GIOVANNA!


Aici este o "foaie" de silicon, care suporta si coacere, dar este foarte "desteapta", are marcaje pentru blaturi circulare de diferite dimensiuni si marcaje pe laturi, ca o rigla. 



In cutia care se vede in imagini este o alta folie din silicon mai subtire, care se poate decupa si folosi pe bucati, dar si asa cum este, pentru copt..


Iar in aceste imagini sunt tuburile cu pasta de zahar colorata de la Dr. Oetker pentru ornarea torturilor.



Acest premiu m-a motivat sa incerc sa invat cate ceva din aceasta arta, pe care mai mult o admir la ceilalti.
Mi-am propus chiar sa ofer si eu un premiu, probabil pe 21 mai, dar trebuie sa ma mai gandesc la tema lui. Premiul va fi un set de condimente absolut necesare preparatelor din gastronomia asiatica. 


PS Din produsele pe care le-am enumerat, am aratat deja cozonacul si pasca. Urmeaza sa va mai arat, incetu' cu incetu', asa cum se face otetul'. Pana la Inaltare am tot timpul, nu?

13 comentarii:

  1. M-am bucurat ca ati astigat dvs si va felicit si aici. Sa le folositi cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! Acum asteptam sa le pui in practica!


    Multumesc ca te-ai gandit la mine (ma refer la premii).

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Elena,felicitari pentru premiu.Sa le folositi sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru premiu,elena,ti-am mai spus ca meriti toate aceste premii cu prisosinta.

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari draga Elena.tu esti o gospodina foarte buna.bravo acum asteptam retete in care sa folosesti premiul.pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari! Ce te-ai gandit sa faci bun cu ele?:))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru premiu. sa le folosesti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  8. felicitari inca odata si multumesc pentru aprecierile la adresa mea.ma bucur ca au ajuns cu bine . sa le folositi sanatoasa.
    eu cel rosu il folosesc pentru intinderea fondantului, masei de biscuiti,etc.

    astept concursul dvs. bucataria asiatica una din preferatele mele.


    va pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari, Elena!! Sa il stapanesti sanatoasa si sa faci numai bunatati cu el :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Va multumesc din suflet! O sa le pun la lucru cadourile. Si ma gandesc si la tema concursului pentru 21 mai. O sa ma gandesc si la premiu, sa fie cate ceva din cele care se procura mai greu, ca cine le castiga sa se bucure din plin de preparatele la care le va folosi.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails