joi, 29 aprilie 2010

Alte premii!

Am lipsit si eu, motivat, si gata, am primit si premii! Am achizitionat o parte din condimentele, mirodeniile pentru premiul pe care il pregatesc pentru 21 mai. Ei, ala va fi un alt fel de premiu! Un concurs, inca nu sunt hotarata asupra temei, la care se poate inscrie orice blog. Adica sunt hotarata asupra temei, mai mult asupra partii tehnice pe care trebuie sa o definitivez. In fine, o sa va spun pana luni, in ce va consta aceasta idee. 
Acum sa va vorbesc despre niste doamne speciale: BoscodinaYvonne si Sarah. Ce au facut ele, in afara unor bloguri foarte interesante? M-au premiat, ati ghicit! Trebuie sa recunosc, nu prea le merit, pentru ca am lipsit, chiar daca motivat! Le multumesc din inima pentru premii!
Le trimit si eu in zbor spre alte bloguri care-mi plac, aleator ca ordine:
Ana 
Yafa 
Daniela 
Cami 
Ana Maria 
Giovanna 
Zazuza 
Tunde 
Olgutza 
Gospodina de criza 
Davella 
Alina 

Sa fiti iubite(i)!


8 comentarii:

  1. multumesc mult pentru premii Elena.
    astept cu nerabdare concursul tau. sunt foarte curioasa.
    o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc draga mea ...sunt onorata ... cum esti? nu am mai auzit de tine de mult ... as vrea sa iti cer sfatul, lucrez acum la un site ...Rinas 90, in care doresc sa afisez toate retetele mele si a fetelor, ale tale nu le pun pe sit pt ca o sa pun linkul cu blogul tau (sau sa le pun?) tu ai blog, ce zici s-ar bucura fetele, un site unde gasesti de la cartile rinas la sfaturi, la retete ... ca sa usuram treaba fetelor noi ...bineinteles fiecare reteta preluata de pe forum va avea sub reteta numele celui care a facut reteta ... inca nu am dat drumul la site, ca mai am ceva de lucrat la ea ...insa as vrea daca poti sa ma sprijini ...in sensul ca as vrea sa scriu concluzii si sfaturi pt cei care incep aceasta dieta ... cand dau drumul la site te astept sa imi zici parerea ta si safturile tale pt cei care acum incep dieta ... eu din pacate a trebuit sa renunt la rinas desi a fost preferata mea, insa din cauza problemelor de sanatate trebuie sa slabesc repede si sanatos,toti medicii mei sunt de acord cu dieta rinas doar ca nu pt mine pt ca eu trebuie sa slabesc fff mult si nu e vreme de pauza de 3 luni, asa ca am inceput Montigneacul acum 3 zile ... timp in care am dat 2 kg ... sa vedem cum o sa fie ... imi cer scuze ca ti-am scris aici, inafara subiectului ...promit ca data viitoare iti voi scrie un email ... te pup si numai bine astept parerea ta in legatura cu site-ul ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu te scuz pt lipsa ! Si eu cam chiulesc dde pe blog...hi,hi,hi...Ce crezi? M-am apucat de Nordic Walking-din nou... Felicitari si un sfirsit de saptamina minunat! Mahh...ai vazut ce cearta iar pe culinarß Scria la getutza in blog. O harambabura la of topic-turnati aici. I tzuc you!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi face mare placere, va multumesc mult de tot pentru premii, cu mare drag le voi lua. :) Un sfarsit de saptamana frumos, va doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. buna dimineata, raspandacul sef am venit sa raportez :)
    o poveste cu o sfoara ce sa da in tara , o poveste cu si depre cadouri culinare. povestea si intreaga polologie...pe blogul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Mult ELENA pentru premii!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Elena, multumesc mult pentru premii si mii de scuze ca abia acum vin sa le ridic :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails