joi, 15 aprilie 2010

Alte premii!

 
 
Stiu, in loc sa ne vedem de postarile de sezon, ne premiem! A nu mai stiu a cata oara fac precizarea ca, neingnorand infimul disconfort de a le intercala postarile cu premii intre cele tematice ale blogului, mie imi face intotdeauna mare placere sa primesc si sa ofer un gand bun
Cum sa-l transmit, mai ales ca nu am intotdeauna cuvintele cu mine? Premiul virtual este un simbol al sentimentelor mele de prietenie fata de persoanele carora le ofer.
 
Deci, Panseluta m-a premiat, nenominalizandu-ma in mod special, dar precizand ca este pentru cei ale caror bloguri sunt in lista ei. Mi-a facut deosebita placere sa stiu ca-mi urmareste blogul si atunci am vrut sa-i arat ca acest lucru ma onoreaza si-mi face mare placere.

Ea nu a precizat niste reguli, deci invit si eu pe cei care sunt in lista mea de bloguri sa primeasca aceste premii!
Le-am asezat in ordinea semnificatiei lor: 
prietenie, iubire, delicatete.

Va rog frumos, daca va face placere, sa va ridicati premiile si sentimentele oferite de mine cu drag.

8 comentarii:

  1. buna.
    ai ridicat coletul? totul in regula?

    RăspundețiȘtergere
  2. draga Elena este adevarat ca si eu am o mica strangere de inima sa iau premii de pe bloguri daca nu sunt nominalizata si cea care ofera scrie ca ofera premiul tuturor celor din lista sa.totusi daca stau bine sa ma gandesc spunand "tuturor celor din lista mea" este o nominalizare,nu?pentru ca apreciez enorm prietenia ta si te consider o persoana speciala voi luat acest premii cu permisiunea ta.te pup Elena draga si multumesc ca ai tras un semnal de alarma pe acest subiect

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos , Elena! Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua, v-am facut o vizita, am venit cu ganduri bune si un buchet de felicitari pt minunatul blog. Am sa mai revin, va rog sa primiti cu mult respect din partea mea un premiu, este la mine pe blog, va astept sa-l luati. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Giovanna, am publicat postul cu premiul de la tine.

    Sarah, iti multumesc din suflet ca ai inteles mesajul meu! Intr-adevar, cand il dedic tuturor, este acolo o invitatie speciala. Numai ca toata lumea se sfieste. Sper ca-ti plac premiile si dedicatia de la ele!

    Maria Elena, vin imediat! Multumesc pentru vizita pana atunci.

    RăspundețiȘtergere
  6. le iau, si am sa le public cu urmatoare retata:))merci frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult, Elena!!
    Apreciez tare mult gestul tau pentru ca-mi esti tare draga si ai mereu o vorba buna pentru toata lumea. Nu mai zic de faptul ca ne leaga amintirile aceluiasi oras... Uite, mi-e ciuda ca am fost la Husi, dar am prins o vreme urata si n-am apucat sa fac poze :(
    Te imbratisez cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc frumos pt premii, le ridic acum

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails