luni, 12 aprilie 2010

Alte premii frumoase!

Oh, am fost plecata, am lipsit si vineri la apelul vostru, dragii si dragele mele... Ati fost atat de amabili sa ma vizitati, iar eu eram haimana! Doamne, ce bine e sa ai prieteni si sa te salute, sa-ti lase premii frumoase. 
Am fost premiata de doua doamne deosebite: Yvonne si Sarah
Le multumesc din inima la amandoua si nu pot decat sa spun tuturor sa le viziteze cat mai des blogurile pentru ca oricate cuvinte as spune nu ar putea descrie lucrurile interesante si bunatatile pe care le gasiti acolo.

Alte doua premii le-am primit, insotite de o leapsa despre frumusete si nu numai de la Veronica.
Cana cu garoafe am remarcat-o la Ana pe blog si am admirat-o mult.


Si o mentiune speciala pentru Ivy, care mi-a oferit un premiu tare dragut, pe care l-am mai primit de la alte prietene virtuale, dar sunt asa de mandra de el, incat il afisez si pe el inca o data!

Ofer si eu premiile tuturor blogurilor din lista mea, dar si celor care vor. Fac acest lucru nu din comoditate, ci pentru ca lipsind 3 zile, sunt sigura ca premiile au ajuns deja la aproape toate blogurile pe care le urmaresc.

Daca sunt bloguri care nu le-au primit, va rog sa le primiti, in semn de respect pentru atentia pe care o acordati incercarilor mele. Pentru ca altfel nu va pot multumi, o fac folosindu-ma de aceste premii frumoase.
Sa aveti parte numai de bucurii!
ACUM LEAPSA
1. De cate ori iti speli fata pe zi?
Ei, de cate ori este nevoie si in functie de anotimp.
2. Ce fel de ten ai?
Normal. Am eu alte lucruri anormale, dar tenul nu face parte din ele...
3. Cu ce iti cureti fata?
Apa, masti, lotiuni, depinde.
4. Ti-l exfoliezi?
Da, dar prea rar.
5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
Mai nou, Yves Rocher.
6. Ce crema folosesti?
De la A... si de la firma mai sus mentionata.
7. Ai pistrui?
Da.
8. Folosesti crema pentru ochi?
Da, dar nu mereu.
9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Am fost, acum nu mai sunt.
10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Active?
Cu ce se mananca?
11. Ce fond de ten folosesti?
De la firma sus mentionata, dar sper ca nu vrei sa stii si produsul.
12. Dar anticearcan?
Tot de acolo sau de la A...
13. Ce nuanta a pielii ai?
Nu stiu, alba. Par uneori chiar palida, dar asta inainte de a se termina prohibitia la pescuit... dupa aia devin maslinie!
14. Ce crezi despre genele false?
Daca n-am patit nimic rau si sa raman fara ale mele... proasta!
15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?
Da, pentru ca ma dau mai rar si constat ca e compromisa...
16. Ce brand de mascara foloseti?
De la firmele mentionate...
17. Sephora sau Mac?
Ha, Sephora mi-a facut acum 2 ani fiu-miu cadou, dar... fuse si se duse!
18. Ai un card Mac Pro?
Nu, la ce-mi foloseste?
19. Ce instrumente pentru machiaj foloseti?
Pai, o fac rar chestia cu machiatul, asa ca doar pensule, creioane si pamatuf pentru pudra. A... si oglinda, ca altfel ar fi un dezastru total.
20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Nu.
21. Dar pentru fata?
Nu.
22. Care este culoarea de fard preferata?
Depinde de moment si de tinuta.
23. Folosesti creion sau tus.
Am folosit tus, dar acum numai creion.
24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Desi am nevoie de ochelari la citit, inca n-am reusit "performanta" asta!
25. Ce crezi despre pigmenti?
Ce sa cred? Despre care pigmenti vorbim?
26. Folosesti machiaj mineral?
Ha? Nu.
27. Care este rujul tau preferat?
Nuanta "piersica". Dar depinde de moment si tinuta, normal.
28. Dar lipgloss?
Niciodata! Nu pot sa sufar boticurile lucioase si umede... Ih!
29. Care este blushul tau preferat?
Unul nu foarte strident, nu-mi plac bujorii in obrajori...
30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Nu. Comand la firmele de mai sus sau imi cumpar din magazine.
31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
Nu prea, prefer sa comand.
32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Nu.
33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Da, dar nu stiu daca mai este cazul.
34. Uneori esti stangace cand te machiezi?
Da, uneori...
35. Numeste o "crima" in ceea ce priveste machiajul.
Atunci cand devii o sorcova si nu joci in nici o piesa la teatru!
36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor, cat si a buzelor?
Neutre, discrete.
37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?
Nu stiu, chiar nu ma preocupa celebritatile.
38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Rujul, dar ies si nemachiata.
39. Iesi din casa fara sa te machiezi?
Da, de multe ori!
40. Crezi ca arati bine si nemachiata?
Nu stiu daca arat bine, dar ma simt bine!
41. Din punctul tau de vedere, care este cel mai bun brand in materie de cosmetice?
Nu stiu...
42. Ce crezi despre makeup?
E o arta, daca nu stii sa o faci bine, lasa-te pagubas. Carpeste ce se poate carpi, intretine ce este cazul si cam atat.

Ei, sa vad acum cine are curajul meu de a raspunde la 42 de intrebari despre un subiect strain!!!
Va provoc, doamnelor!







9 comentarii:

  1. Pai cana aceea cu garoafe nu era un premiu pt toata lumea ci doar pt dvs si Mariana la fel ca si oul de Paste cu Easter Time, dar nu stiu cine le a luat pe toate si apoi le-a raspandit... :) acum asta e, eu credeam ca totusi s-a inteles bine din articol, dar vad ca nu, oricum,am mai patit-o, nu am ce face:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Congrats for the Awards. I also gave you an Award a few days ago. Have a wonderful week.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo pour tous ces prix, tu les mérites amplement.
    Bonne semaine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesante si cu substrat in ele sunt raspunsurile dvs. Va imbratisez cu drag. Saptamana usoara

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana, clar n-am inteles mesajul pentru ca eram preocupata de ceva! Am lasat un comentariu la flori, chiar le-am admirat, dar, cum am lipsit nu am vazut mesajul. Imi pare rau pentru asta.

    Ivy, thanks. I'm sorry I have not passed on to you, but I was away. Moderation messages has made me one, but without responding to them. Fri soon to visit!

    Merçi beacoup, Nadjibela! Une semaine merveilleuse!

    Veronica, multumesc si de premii si de leapsa asta. Se vede treaba ca noi suntem curajoase, sa vedem cine o sa mai fie! O saptamana minunata si tie!

    RăspundețiȘtergere
  6. des magnifiques prix pour un magnifique blog
    tu les mérites
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  7. haha, deci aici voi face un pas inapoi :)). tot ce folosesc e un rimel. cam la atata se reduce competenta mea in materie :)). dar bravo, am citit cu interes raspunsurile tale!

    RăspundețiȘtergere
  8. FRUMOASE PREMI! SA LE STAPANESTI SANATOASA!

    RăspundețiȘtergere
  9. Va rog sa va serviti si sa le etalati aceste premii frumoase si in vitrina dvs de trofee.
    Ana-Maria, m-am "distrat" cu leapsa, iar premiile, daca-ti fac placere, m-as bucura sa le ridici!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails