marți, 13 octombrie 2009

Tabouleh

Reteta asta o am de la o alta doamna draguta, care este romanca, dar este casatorita cu un libanez stabilit in Romania si care are o patiserie foarte speciala. Cu doamna am avut niste discutii foarte interesante despre viata, obiceiuri, divinitate... ma rog, despre multe. Am fost reticenta la insistentele ei sa o fac asa cum mi-o spune ea, dar nu am regretat niciodata.


Aceasta reteta este pentru ziua de Amidonuri de la Dieta Rina - Dieta de 90 de zile.

Va trebuie:

100 g grau burgul
2 rosii
ceapa rosie micuta
1 castravete
ardei iute dupa gust
menta verde
1 legatura mare de patrunjel verde
sare, piper (daca e cazul)
2 linguri ulei de masline
1 lamaie (doar zeama).

Se pun 300 ml apa clocotita cu sare si 1 legatura de verdeturi asortate peste grau si se lasa sa se umfle pana se raceste.














Se pune la scurs intr-o sita si i se adauga celalalte ingrediente tocate marunt. Atentie, rosiile sunt fara coaja si fara seminte!















Se amesteca, se condimenteaza, i se adauga uleiul si zeama de lamaie dupa gust. Este foarte buna daca e lasata 30 minute acoperita la frigider.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails