joi, 1 octombrie 2009

Rulada de ou

Modul de a face rulada asta, un aperitiv care-mi place foarte mult, l-am "imprumutat" de la o persoana tare draga mie si pe care o admir foarte mult - Cristinak. Inainte ma chinuiam foarte mult sa fac omlete subtiri si sa le rulez.





Aceasta reteta este pentru ziua de proteine la Dieta Rina - Dieta de 90 de zile.

Ingrediente:
-3 oua
-sare
-piper
-patrunjel verde tocat (se poate folosi si cozi de ceapa verde sau marar)
-boia dulce si iute dupa gust
-3 lingurite ulei

Cum se prepara:

Se sparge cate un ou in cate un castronel. In primul se bate oul cu sare si piper. In al doilea se bate oul cu sare si se adauga patrunjelul verde tocat. In al treilea castronel se bate oul cu sare si boia dulce si iute cat va place. Se incalzeste o tigaie, se unge cu putin ulei, cam o lingurita. Se toarna oul din primul castronel si se inclina tigaia ca sa iasa o omleta subtire. Se da deoparte si se ruleaza cu o paleta, usor ca sa nu se rupa, ca sa se formeze un rulou, care se impinge la marginea tigaii.

p1030849

Se unge cu un servetel inmuiat in ulei tigaia, se toarna cea de a doua compozitie, se coace pe foc si trebuie avut grija ca oul sa ajunga si sub ruloul de la margine.

p1030851

Se da deoparte si se ruleaza, ca un bulgare de zapada, adica miscand ruloul format anterior peste omleta cu verdeata, formand un rulou mai mare.

p1030852

La fel se repeta operatia si cu ultima compozitie. Ruloul format se ruleaza pe folie, strans si se lasa sa se racoreasca. Se desface si se taie felii. Se serveste cu felii de rosii si ardei gras, ciuperci trase la tigaie cu susan, cum am facut eu. Sau cu o salata asortata.

p1030853

2 comentarii:

  1. Suuuper, dar greu de facut... Cred ca le voi amesteca pe toate :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu este greu deloc. Asa am zis si eu prima data cand am vazut la Cristinak's, dar cu o tigaie de teflon faci miracole. Succes!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails