marți, 13 octombrie 2009

Pui in stil asiatic

Aceasta este o parafraza la o reteta destul de cunoscuta. Am fost nevoita sa o adaptez, fiului meu neplacandu-i deloc varianta originala. Am fost surprinsa cat de bun este gustul puiului, chiar si nepicant (desi asa cum imi place mie, cat mai picant!) Am mai fost surprinsa ca gustul sosului folosit la frigaruile yakitori, si care nu este unul usor de acceptat, i-a placut. Hm, gusturile nu se discuta. Deci incercati!

Aceasta reteta este pentru ziua de Proteine de la Dieta Rina - Dieta de 90 de zile.



Va trebuie:
500g piept de pui
2 ardei grasi (portocalii sau galbeni) taiati fasii
3-4 ciuperci feliate
sos "yakitori"
sare, piper

Intai si intai sa va spun cum e cu sosul acesta. L-am descoperit pe blogul unei persoane foarte speciale - Cristinak. L-am denumit eu impropriu asa, pentru ca este folosit la frigaruile yakitori. O sa va arat si ce mi-a reusit mie din reteta respectiva si care ne-a placut tuturor foarte mult. Prin mine ca mesager familia ii multumeste acestei doamne. Deci, sosul, adaptat de mine: se amesteca intr-un vas 6 linguri zahar cu 6 linguri vin alb sec, 2 linguri otet alb (nu de mere sau miere!) si 6 linguri sos de soia. Se pune sa dea un singur clocot. Precizare importanta: la dieta se omite zaharul din acest sos.
Acum, carnea de pui se taie cuburi potrivite, se condimenteaza cu sare si piper si se pune in tigaie cu 2 linguri ulei sa se friga, amestecand cu o paleta des.















Se adauga ardeiul gras si feliile de ciuperci.















Se adauga 3-4 linguri de sos peste ingrediente si se scutura tigaia de cateva ori. Atentie mare, sosul se ingroasa repede si se caramelizeaza tot atat de repede, din cauza continutului de zahar. Nu trebuie lasat mai mult de 2-3 minute.














Ei, eu l-am servit simplu, dar fiul meu a vrut garnitura de noodles cu ou, fierte exact 2 minute si scurse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails