duminică, 25 octombrie 2009

Paste cu varza

Aceste paste sunt adaptarea mea la o reteta traditionala prin Ardeal si Banat. Se face cu taietei de casa in diverse variante, cu gust dulce sau picant. mie imi place mai mult cu gust picant, dar ceilalti nu-mi impartasesc opiniile intotdeauna. Asa ca am ajuns la un compromis si a iesit aceasta reteta care impaca toate partile.


Aceasta reteta este pentru ziua de carbohidrati (pranz) de la Dieta Rina - Dieta de 90 de zile.
Va trebuie:
1/2 kg de varza proaspata
1 ardei gras rosu (sau verde)
1 ceapa
2 rosii parguite
sare, piper
cimbrisor
1 cescuta de supa de legume
100 g paste integrale
2 linguri ulei de masline
verdeata

Se toaca varza feliute subtiri, dar nu fiti fanatici si sa rezulte ceva de analizat cu lupa.









Se toaca ceapa rondele si ardeiul gras fasii potrivite. 










Se pun in uleiul rece in tigaie cu sare si piper si se inabusa la foc mic.Se adauga varza amestecata cu putina sare si se presoara cimbrisorul.








Se inabusa, fara adaos de lichide cateva minute. Se adauga putina supa de legume ca sa se inmoaie varza, dar sa nu fie prea apoasa. Se adauga rosiile taiate feliute.









Se mai lasa cateva minute sa fiarba acoperit pana scade sosul format. Se pun pastele la fiert in apa cu sare in functie de timpul specificat pe ambalaj. Se scurg si se adauga in vas, amestecandu-le cu varza.  Se serveste cu verdeata proaspata taiata. Eu am folosit marar, care merge foarte bine cu varza.

2 comentarii:

  1. arata ffff bine ... cred ca e si buna ... hmmmm ce pofta imi e ... maine am zi carbo ...poate poate fac ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana la dieta Rina as fi jurat ca pastele fara parmezan sunt o impietate. Ei, nu e deloc asa. Iar cele cu ciuperci... Hmmm.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails