joi, 1 octombrie 2009

Branza "marinata"

Acum vreo zece ani, am vazut in supermarket, n-are importanta care, borcanele mici cu niste cubulete de branza, cu mirodenii, plutind in ulei, provenind de pe meleaguri mediteraneene, si ma gandeam ce gust or avea. Am facut diverse experimente pe branzeturi. Desi, dupa aceea mi-am satisfacut placerea de a gusta din acest fel, tot la experimentul meu am ramas. Chestie de gust!


Aceasta reteta este pentru ziua de Proteine la Dieta Rina - Dieta de 90 de zile.


Va trebuie:
-300 g cas proaspat, de provenienta cunoscuta, scurs bine
-sare
-cimbru,
-2-3 fire de usturoi verde
-50 ml ulei de masline
Casul se taie felii de 1 cm grosime si apoi un cuburi de 1x1 cm. Se pun intr-un vas de sticla cuburile de branza cu putina sare deasupra, cimbru si usturoi verde tocat. Se amesteca usor, se acopera si se lasa cca 2-3 ore. Se pun intr-un borcan care se poate inchide etans, se preseaza usor cuburile sa nu se farame, ca sa curga din saramura lasata. Se adauga uleiul de masline si se astupa borcanul. Se lasa la loc racoros, dar nu in frigider pana a doua zi. Se absoarbe cu un pai toata saramura care apare pe fundul borcanului si se mai adauga ulei de masline. Se inchide etans si se pune la frigider cca 5-6 zile. Dupa aceea se adauga aceste cuburi in salate, fie de salata verde, fie de rosii. Folositi si uleiul din borcan la salata, ca este foarte aromat. Se mai pot face variatii cu alte mirodenii, de exemplu cu busuioc. Dar mie imi place mai mult cu aceste mirodenii neaose. Incercati, experimentati, educati-va gustul cu ceva simplu, dar foarte bun.

p1030364-1

In detaliu

dpp_0029

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails